sâmbătă, 17 martie 2012

Pic :)

  Cat de dragut....incep sa me degradez pe zi ce trece...:|...azi un pic...maine un pic...si uite asa se face dita-i balta:))...azi ma simt ciudat...m-am trezit pe la 6...6:40..si am telelit-o prin oras pana pe la 12:00 cred...a fost o dim super faina...mi-a placut...si apoi deodata am intrat intr-o stare ciudata...nu mai aveam chef de nimic...am ajuns acasa..am dat drumu la muzica (The Killers toate albumele) cu vol. la maxim si mi-am facut cv de mancare...in fine...nu prea are imp...ideea e ca ma simt ca dracu desi ziua a inceput cum nu se poate mai bn...m-am saturat de toate...m-am saturat sa ma satur...sunt plin de c**at si tr sa ma curat...neaparat...asa nu mai merge...imi fac rau singur...daca ti la cv tr sa lupti pt acel cv...sa lupt?!...pana acu' ce am facut?...nimic...nu suficient...m-am saturat de luptra asta puerila...ma invart in cerc dupa coada si am ajuns sa ma musc...cand am crezut ca am facut cv...e defapt nimic...si o iau de la capat...am ametit...am obosit...si nici macr nu sunt recompensat...ma joc cu un creion si cred ca am sa-i rup varfu daca o mai tin mult in felu asta...si apoi o sa trebuiasca sa-l ascut...de ce mi-a fost frica nu am scapat...am fost uitat...toata lumea se plictiseste...stiu asta...si se pare ca am fost plictisitor...cateodata imi doresc sa nu fi cunoscut pe nimeni...sa fi ramas...asa cum eram odata...sa fiu o fantoma in societatea asta de c**at...sa nu exist pt nimieni...nu am cerut nimic...si totusi mi s-a dat..nu mi-am dorit nimc...si totusi s-au indeplinit...nu am cautat nimic...si totusi am gasit...si acu am pierdut tot...aproape...te am pe tine, cel care citesti...dar cu timpu o sa dispari si tu...probabil o sa apara altu...si tot asa...ne invartim intr-un cerc cu colturi...hmmm!!...cum vine asta?...habar nu am...si nici nu-mi pasa...critica-ma...nu conteaza ce spun...imp e ce intelegi...mda...si...nu prea am ce sa spun...mi-e somn...e noapte..9:30 P.M....ma fraieresc singur...in fiecare zi...cu fiecare ora, minut, secunda...si ce o fi mai mic de o secunda...si m-am obisnuit...chiar imi place...e lumea mea...un mic impuls ii tr imaginatiei...si o ia razna...parca ar avea propria constiinta...parca ar fi vie (si face struguri :)) )...de multe ori o opresc...si asta pt ca exagereaza...apoi ma trezesc la realitate...urmand sa se intample neasteptatu...cateodata ma surprinde placut...alteori...nu ma surprinde deloc...partea proasa e ca visele raman vise...de fiecare data tr sa se intample cv care sa le impiedice sa devina realitate...mereu e!!...si sa nu te aud spunand ca nu-i adevarat...sa vi cu fel de fel de chestii incurajatoare...pt ca nu o sa tina..:)...e asa cum e si o stiu mai bn ca oricine...defapt, daca stau sa ma gandesc mai bn...eu oricum nu pot sa te aud...defapt citesc...da nu cont...intelegi tu :)...sunt obosit...din toate punctele de vedere...chiar daca-mi doresc sa fiu lasat in pace...totusi nu vreau sa se intample asta...nu ma intelege gresit...sunt anumite persoane cu care as sta pana as crapa...sa fie ca niste scaieti...sa nu-i mia poti da jos...din pacate nu se intampla asta...fix astia pleaca...as continua...da chiar NuConteaza...noapte buna...

3 comentarii:

  1. Uhhh,câte presiuni pe capul tău!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. traiesc cu impresia ca nu sunt pe capul meu...ci mai degraba in capul meu...nu stiu cat din ce am spus este real...ciudat e ca realizez ce am scris abia dupa ce citesc...

      Ștergere
    2. si probabil am sa gasesc eu o rezolvare :)

      Ștergere