sâmbătă, 3 martie 2012

Fara rima, Fara sens :)

O camera cu oglinzi ce ma-nconjoara,
Un holocaust al sufletului meu
E tot ce tin in mine.

Ma indura nespus de mult
Sa-l crut, sa-l las sa ninga,
Il chinui si-l macelaresc,
Al meu suflet zilnic,
De parca n-as sti eu
Ca-i slab..ce vrea sa zica?

El indurare cere,
Dar eu nu ii vreau asta!
Eu vreau sa zaca-ntins pe jos,
Plangandu-si si el moartea!

Eu am murit, el inca-i viu
Si vrea sa stea aicea,
Dar il trantesc necontenit
Pana isi da pieirea.

Sunt mort.
Sunt rece si satul!
Sa caut o lumina-n bezna
E absurd, aiurea!
De ce sa pierd ce-am castigat?
Chiar n-am avut nimica?

As da tot ce-am avut si am,
Sa stiu ca esti aievea,
Sa fi pamant si sa ma-ngropi
In al tau vesnic suflet.

E tot ce-ti cer si am sa-ti cer.
Doar lasa-mi nemurirea.



                                                     Made by: Me :)

Un comentariu:

  1. ...:)))...Cam asta e in capu' meu cand ma ridica profa de istorie in picioare...:)))...sau ceva de genu'...:))

    RăspundețiȘtergere