joi, 8 martie 2012

Nu totu' e scris la modu' general... :)

   Buna:)...sunt eu...din nou...:)...poate ca e stresant...da...de la un timp nu pot sa-mi scot din cap vara ce a fost acu 2 ani....zau ca nu pot....tot incerc si degeaba...fara rezultat...la un momemt dat am intrat in joc...si degeaba...imi aduc aminte peste tot ...acasa, la scoala...cand ma intreaba cineva ce am...ma chinui sa zambesc si sa le spun ca nu am nimic...da nu e asa fratilor...e nasol rau de tot....chiar e nasol...CE PLM A FOST ASA DE GROZAV???...DC A FOST ASA DE DIFERITA...parca eram alt om...si cred ca stiu dc...si mi-e frica sa spun...mi-e frica sa spun cu voce tare...nu vreau sa pierd ce abia am castigat...nici nu stiu ce vroiam sa spun cu toate astea...mamaia ramane la noi peste noapte si a inceput sa-mi povesteasca tot felu de chestii...destul de interesante dar din pacate le stiu deja...e a enspe mia oara cand le spune...asta e...batranetea....si noi o sa ajungem la fel :)...poate si mai rau...incerc sa vb atunci cand tac...incerc sa ma fac auzit atunci cand nu spun nimic...nu regret nimic din ce am facut...regret doar ce nu am facut...si nu am facut un singur lucru...l-am respin ...oarecum...nu in mod direct, dar am dat de inteles...si acu regret enorm...nu stiu daca o sa mai am ocazia...nu cu cine vreau...nu cand vreau...atunci a fost si atunci a ramas...undeva pe o bordura cu chitara-n brate...am ajuns intr-un punc in care nu stiu exact cat mai suport sa stau...simt ca explodez...poate ca la exterior nu se vede...dar daca inchizi ochii si te straduiesti...probabil ca ai sa vezi...lumea e altfel...e asa cum o vad eu...daca mai continui...probail asta va fi cea mai mare greseala facuta de mine...sti ce?..putin imi pasa...sunt plin de greseli...eu insumi sunt o greseala...as vrea ca tu sa fi pixul cu rosu ce ma corecteaza...nu cred ca asta e posibil...sunt egoist, dar nu veau asta!!...mereu te vad...si sincer, nu vreau sa te vad pentru totdeauna...e prea mult...chiar si pt mine...ci doar in fiecare zi...atat...ma multumesc cu atat...sunt asa un cretin!!...cum am putut??...nu am sa-mi pot ierta niciodata...era atat de evident!!! si eu efectiv am dat cu piciorul...sunt un mare cretin!!...chiar nu mai are rost...mamaia s-a culcat ...e liniste...10:15PM...si mie inca nu-mi este somn...maine ma trezesc la 06:30 AM...si ce?? am toata ziua sa dorm...e ok...nu am somn si probabil am scris cea mai mare tampenie din viata mea...si ce??? NuConteaza...

  P.S.____ ____ , NuConteaza nu ar fi existat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu