luni, 5 martie 2012

Nu stiu ce titlu sa pun...gandeste-te tu la unu :)

    Biiineee.....iata ca am revenit....azi chiar nu am chef sa scriu...azi nu am chef de nimic...serios...ma simt asa de bn incat nu am chef de nimic...nu am nici un gand "negru" nu sunt suparat..nu sunt fericit.....sunt neutru....am facut o scurta plimbare prin parc....asa de unu singur...de tampit...asta e...nu e prima si nici ultima oara cand o sa se intample..:)...e frumos parcu iarna...plin de zapada...lacu e complet inghetat...vezi cani mergand pe el :))...o cioara cum zboara....si niste nenea care alearga si gafaie pe acolo :))...e...oarecum relaxant...si linistitor...:)...azi chiar nu am chef de nimic...sau nu aveam pt ca e deja noapte cand scriu...ora 10:00PM mai exact...habar nu am...scriu ce-mi vine-n cap pe moment si atat...scriu ca sa scriu...:))ce alt ceva sa fac???? ....aaa stiu!! da!! sa ma culc :D....da nu acu :)....un pic mai tarziu..:)acu nu :))...am mancat o portocalaaaa!!! :)):)) si e acra....are vitamina C :)) ei asta-i bine :))....mda..foarte amuzant...:|...in fine...am vazut un film...The Woman in Black....din 2012 :)...destul de interesant...chiar mi-a placut...un horror foarte bun....spre final e genial :D.,..daca aveti o stare masiva de somnolenta si nu stiti cum sa scapati de ea...recomand acest film :)...bn..ce-i drept ,ca orice film, la inceput e al dracu de plictisitor....da..spre final merita:D...din partea mea are un 9.50 si asta pt ca nu a reusit sa ma ridice dp scaun la scenele horror...deci..ramane 9.50 :)....mda....e 10:15 PM ..si nu mai vad tastatura....:|...asta da..apas pe taste parca-s beat :))...daca gresesc cv pe aici...scz nu-i vina mea...:D....defapt nici nu mai am ce sa gresesc si asta pt ca nu mai stau mult...10:17PM...au trecut 2 min...ma plictisesc...ma intreb dc dracu nu ma duc la culcare...:))..serios...sunt chior de somn si eu stau in cur pe scaun sa scriu...mda...foarte interesant...:|...nu am cuvinte.,..ce chestie...incep sa vb singur...asta da:)))....clar!...am innebunit :|....SUNT NIBUUUUUN!!!! :))...very funny...si ce..:)...poate ca nebunu nu-i nebun...si mai nebun e ala care zice ca-i nebun :)...adica tot eu sunt nebun...pt ca singur ma fac nebun...deci...oricum ai lua-o tot acolo ajung....mda....sunt un geniu...:)) sigur :))...un geniu nedescoperit :)))=))...merit un premiu...:|...ati vazut...se decerneaza o gramada de premii in industria cinematografica...pt tot  felu de roluri si filme...premiul pt cel mai bun rol principal...premiul pt cel mai bun rol secundar...premiul pt cel mai bun protagonis...antagonist...etc....dc nu fac astia si premiul pt cel mai bun cadavru??:)),...nu serios..:)) ce ar fi un film...indiferent de gen.,...dar in special cele horror si politiste...fara un cadavru..? :).in fiecare apare cate un nene sau tanti mort/moarta...poate si bebeci dc nu :)....ar fi super genial:))...mda...imaginatie bogata..:))...sa auzi la TV ca s-au decernat premiile pt cele mai bune cadavre :))) ar fi cv :))....10:29PM....hai ca ma trage somnu de cap pe perna:))...mai vb. ...impropriu spus vb pt ca vb singur...voi/ tu doar cititi/citesti....nici nu ma mai obosesc sa recitesc ce dracu am scris...daca are logica bn....daca nu...asta e...stai si reciteste pana pricepi :D...daca nu merge nici asa...pai atunci e grav...si tr sa mergi la un nene cu halatu alb...in fine :)...ce vroiam sa spun e ca....hai ca NuConteaza.      10:33PM :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu