sâmbătă, 3 martie 2012

kijagsfiaosfiugfgewg

Bunaaa!! Nu am mai scris demult....si asta pt ca nu am avut chef si nici net...combinatia perfecta:))..in fine...:) uite ca am intrat in saptamana de recuperare (cel putin nu ne cheama in weekend :) ) si vreau sa spun ca am inceput-o cu drepu stangului :))...nici nu incepuse bn saptamana si eu ma trezesc ca iau 2 note stralucite...:)) 3 la romana (nu am facut un comentariu si asta pt ca am uitat nu pt ca nu am vrut) si un 4 la franceza (tema nefacut de 2 saptamani :| )...si vreau sa spun ca am scapat usor la franceza...trebuia sa-mi puna 3 normal...dar am mai balbait cv cuvinte cand m-a pus sa citesc..:)deeeciii...o0 saptamana care a inceput asa cum trebuie :)):))...mda...si a venit martisoru apoi :)...a tr sa fac rost de martisoare...eu ca desteptu am stat pana pe 29 fara sa iau martisoare...noroc ca a trebuit sa merg pana-n centru sa rezolv niste probleme....si sa nu merg singur pana acolo am zis sa iau pe cineva cu mine...asa ca am mers cu o colega (de liceu nu de clasa ) si prietenul ei :)...am ajuns unde am avut treaba, prietenul ei plecase...nu am rezolvat nimic pt ca in romania se lucreaza doar 3 ore pe zi (adica nu am gasit deschis)...si nici alea cum trebuie...da asta e...si pe drum a venit vorba de martisoare...aveam cv bani si am zis sa cumparam...m-am mai intalnit cu 2 colege de clasa :) (se duceau la biblioteca)...si mergand asa pe strada ne-am razgandit si am zis sa le facem...am cumparat niste ata si am facut bratari :)din pacate nu am avut suficienta pt 30 de bratari...am facut doar 10 parca...in fine...am reusit sa nu ma duc a 2-a zi la sc cu mana-n buzunar :D...trebuia sa mai iau un 3...la muzica...da stiu...asta pt ca am avut de facut un referat legat de un oras cultural al muzicii parca...de 2 sau 3 sapt ne fraeca cu asta...da tp ca era 1 martie...m-a scutit :) ieeeii!! :):))...mda....altceva...nimic...doar vesnica stare de somnolenta...ciudat...acasa nu dorm o secunda....si cum ajung la scoala adorm instantaneu :))...chestia asta are efect anestezic...:|...ma plictisesc...:|...iau un film de actiune...poate asa ma mai trezesc...:)....habar nu am ce sa scriu...cred ca ma opresc aici...e destul pt azi...:)...gata...oricum NuConteaza.

3 comentarii:

  1. :),,Extraordinare" acele note:)).Ma bucur ca ai revenit;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Mda...si eu am luat 4...da' eu nu am zis si nici scris absolut nimic...:))...si oare cine erau colegele alea care mergeau la biblioteca????...:))...mda...si asa mi se intampla si mie...cu somnu' vreau sa zic...nu mai vorbesc de ora de istorie...:)) bine...asta daca nu vad vreo acadica prin liceu...:P...

    RăspundețiȘtergere