joi, 22 martie 2012

kind of happiness :D

   Neatzaaa!! :)...Ma simt cuprins de o energie ciudata:)) nu stiu dc:)....ma invart prin casa ca titirezu si nu-mi gasesc loc pe nicaieri :)...kind of happiness :)...e joi si se apropie weekend-ul :) ieei!! :))...in ciuda faptului ca am fost azi intr-o "scurta" plimbare prin oras...prin tot orasu:))...inca mai am energie :|...parca am baut un intreg filtru de cafea dimineata:))...la noapte o sa dorm ca un bebe :D...sau daca nu o sa alerg tantari prin camera:)) gasesc eu ce sa fac:D...eu este descurcaret:D...mda..si cam asta a fost...cred ca ma opresc aici...am prea multa energie si nu stiu ce sa scriu:))...culmea:))...oricum...ce am avut de zis am zis...cred ca am sa ma apuc sa mai invat cate cv la bass...l-am cam ingnorat in ultima vreme...adevaru e ca-i cam (da stiu..suna urat da asta e :)) ) batran si a venit vremea sa atarne de un cui pe perete...ma rog..inca-l mai chinui :))...si mai e cv...am vazut la mai toate blogurile pe care le citesc...ca exist cate un post "special"...adica o chestie care abordeaza aceeasi tema de fiecare data si apare la interval de timp diferit...intelegeti voi...si drept urmare vreau sa fac si eu o chestie de genu (plagiator ce sunt >:) )...chiar daca vroiam sa fie o chestie: SURPRISE!!!...acu asta e:))...oricum..o sa ramana surpriza tema pe care o abordez...:D...nu garantez ca o sa placa...dar imi asum riscu...oricum NuConteaza :)...am sa scriu indiferent :D

2 comentarii: