joi, 5 aprilie 2012

Cutremur :))

    Neatza! :)...e joi cred si aproape am luat vacanta:)..ieeii!! :))...oricum maine nu ma mai duc la scoala deci, da! am luat vacant:))....azi am avut simulare pt sit. de urgenta (cutremur) si a fost chiar funny:))...ne-au pus sa ne ascundem sub banci dupa ce s-a auzit alarma si erau niste banci asa de cretine..abia ca aveai loc...mai mult m-am lovit in suruburile banicii :)):))...era sa si cad cand am vrut sa ies de sub ea:))....apoi a tr sa ocolim tot liceu sa ajungem pe terenu de sport..interesanta treaba:))...urmand interminabilu discurs tinut de un nene in uniforma... el stie ce functie avea ca eu am uitat :))...la un moment dat a aparut unu intins pe o targa improvizata din o scara si o usa:)) carat de niste colegi...dupa ce a fost pus jos am astepta verdictul:MORT!! :)):))..defapt avea un picior rupt sau cv de genu...mi-a placut masina salvarii :)) o dacie papuc acoperita:)) ...geniala:))...puteau sa vina si ei cu o duba cv...au venit cu dricu ala:))...apoi a urmat cea mai faina parte din tot exercitiu asta:)...si-a facut aparitia un echipaj de "pomperi" cu un cuti foarte micut...cam pana peste genunchi :))...si foarte destept...defapt desteapta pt ca era o "ea" :)...a executat cateva trucri dintre care unu a fost extrem de genial!!:)):))...a trebuit sa prinda un infractor:)...si cum nu s-au gasit voluntari si nenea nu avea costum pt asa cv a tr sa simuleze exercitiu cu un "baton" ii zic ei...da semana total cu altceva :)):))...parca era o cv de cal :))=)) si era sa cad din picioare cand l-am vazut pe ala fluturand "batonu" in aer :))=))=)) a fot genial!!!=))=))...apoi a trebuit sa gaseasca o persoana ranita ce era ascunsa dupa niste usi trantite intr-un colt...si cand l-a gasit a inceput sa latre si sa intre dupa el...noroc ca era un pompier si nu un civil...altfel iesea ala cu tot cu usa de acolo:)):))...la sfarit am trecut pe langa niste echipamente de descarcerare si proiectile din cele 2 razboaie mondiale...aratau destul de fain...:) am plecat apoi pana la o scoala din apropiere..a tr sa las ceva acolo...si dupa m-am intors acasa:)...am vrut sa ma uit la un film...The Phantom of the Opera...si spre rusinea mea am adormit...:| :))..aream foarte obosit si nici macar nu am realizat ce fac :))...maine ma duc pana la bucuresti cred...:) si sambata la tara:)...tr sa-l ajut pe tata la treaba si chestii:)..cred ca am sa stau mai mult pe acolo in vacanta asta...nu prea mai am ce cauta pe aici asa ca....mda...stiu sa plec si singur...in fine...pai cam asta-i tot:)...NuConteaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu