sâmbătă, 28 ianuarie 2012

X_X ' ' ' '

   De la un timp am observat o chestie ciudata...cateodata imi sunt cerute pareri si sfaturi (direct sau indirect)de catre prieteni sau chiar persoane pe care nu le cunosc<=blog| legate de ce ar tr sa faca...sau cum sa rezolve anumite probleme etc. ...si cam de fiecare data am reusit sa le rezolv problemele sau sa le ridic cat de cat moralu...si asta e bine...ma simt si eu de folos :))  si culmea e ca exact probleme mele si toate starile alea ciudate nu stiu cum sa le rezolv...sau cand stiu, doar pretind ca stiu...defapt nu fac nimic...doar o dau in bara de fiecare data...dc dr. la mn e diferit?!? dc. tr. sa fie asa de aiurea? e ciudat cum pentru problemele unor necunoscuti sunt capabil sa le gasesc o solutie si pentru ale mele...nimic...eu care ma cunosc cel mai bn si stiu fiecare coltisor al mintii mele, nu pot efectiv sa fac cv....sa gasesc solutia corecta....macar sa o nimeresc!!! probabil....chiar nu ma cunosc :|....sunt strain de propria-mi persoana....ce chestie:)) chiar ma pune pe ganduri...dar sunt prea greu si gandurile cedeaza...cine stie...poate timpu le rezolva pe toate :) chiar NuConteaza :)

5 comentarii:

  1. E bine ca lumea iti mai cere sfaturi uneori,inseama ca are nevoie de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. ...MDa...sincer si eu am aceeasi problema ca tine Takumi...deeeci...stiu cum este...e aiurea rau...adica eu niciodata nu am reusit sa-mi rezolv vreo problema ersonala..sau macar sa-i dau un alt sens....da' asta este...Hachi X3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma intreb cum ar fi sa avem raspunsuri la final...precum cartile de matematica:)

      Ștergere
    2. Mda...unde o fi norocu' ala...:))....Ar fi interesant...:D...Hachi X3

      Ștergere