marți, 12 iulie 2011

Prima data

      Ok....nu am nici cea mai vaga idee despre ce sa scriu...e o pauza totala in mintea mea..abia ce am venit de la tzara am facut un dus rapid ca nu toarna cu galeata afara deloc..nici cum..mai bn ma dezbracam si stateam in costumul lui Adam in ploaie:))..e o prostie ce am scris adineauri da nu cont. ... am intrat repede la PC apoi...ca de..e sor-mea plecata la facultate..;) tr s-o laude si pe ea cinva....si sa nu se plictiseasca willy (PC-ul)singurel in camera i-am dat drumu...pac pac repede un film dai si cauta..nu gasim decat cretinisme cum ar fi Final Destination 1, 2,3,4...si fratilor cea mai tare au scos si 5-ul:))) ingrozitor!!!!!urasc prostiile astea...cat de cretin sa fi sa scoti 10000 de filme copy-paste ?!?!!?in fine..si alte filme de cat a 3-a(sunt din ce in ce mai multe)..Vremea asta-i destul de cretina..serios..azi de dimineata pana pe la 4..5 dup-amiaza era o caldura de te termina ..te topeai ..si acu in timp ce scriu ploua de nu se mai opreste...defapt nu.....mint....se opreste 2 ..3 min...da ce spun eu min..se opreste apoi inapoi la tr..sa nu mai spun ca ieri aceiasi poveste..numai ca atunci s-a lasat cu o inundatie faina rau..saracu buzau se transformase in venetia puteau linistit sa plutesti cu o salupa..:))..aaa si sa revenim la willy..pai ..film...varza, nimic..cv ciripeala pe mess..ca na..ca tot omu care se respecta..:))tr sa vb cu 1..2..poate si mai multi pe mess(retineti:PE MESS de parca mess-ul asta ar fi un obiect sau cv..un scaun stiu eu:)) ) si de parca vremea nu era suficient de nasoala(acu sa rev la vreme ; lasam undeva in umbra pc-ul) ma trezesc imediat ce intru in camera cu ce credeti voi..?? nu va chinuiti ca nu ghiciti in veci...cu o gramada ...o gramada cv mai mare de musculite betive(asa le zice nu e vina mea:)) )GROZAV...gunoiu din camera nu e dus de 2 sap [sunt doar harii stati linistiti si cateva resturi ce-i drept daar,....]:)):)))):))(bn nici chiar)..si musculitele sunt mai mult decat fericite sa convietuiasca cu mn..pacat ca eu nu..asa ca au facut cunostinta in prima faza cu geamu' larg deschis apoi, pt ca au devenit insistente, cu spray-ul de muste..(criminal ce sunt>:])si asta e..au disparut..dar, gunoi-ul tot aici domneste:)) norocul lui ca ploua..ca altfel era demult teleprtat la tomberon...ma intreb pana cand pot scrie???ok... nici macar o idee....pana acu am scris tampenii..Ma plictisesc grav tareeeee...................ceasul se aude cv in genul celor din filmele horror...din ce in ce mai rar..:))..e nasol rau de tot...mai vorbim..defapt vorbesc singur, dar NuConteaza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu